الفبای زندگی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشانه

 

خدایا : زیباترین لحظه را نصیب کسی کن که زیباترین لحظه هایش را به خاطر بخشیدن زیباترین لحظه ها به دیگران قرار می دهد

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

گل را دوست دارم ، تو را هم دوست دارم . گل را برای بوییدن ، تو را برای بوسیدن ،

 

گل را برای یک لحظه ، تو را برای همیشه

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

این ذهن ماست که شر را به خیر مبدل می کند و غم و شادی و فقر و ثروت می آفریند   ( ادموندواسپنر)

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تنهایــــی را ترجیـــح میدهـــم ؛

به تن هایـــی كه روحشــان با دیگـــریست !!!!!!!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


درد دارد !
وقــتـی می رود ..
و هـمه می گــویـند : دوستـت نــداشـت ...
و تــو نمـی تــوانـی بـه هـمه ثــابـت كــنی
كه هــرشـب
بــا عـاشـقانـه هــایـش خـــوابت می كـــرد !!.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



 خسته شدم از آدم هایی که می گویند تو خیلی خوبی من لیاقتت را ندارم...
بی لیاقت های عزیز... لااقل برای رفتنتان یه ریزه خلاقیت به خرج بدین یه چیز تازه بگین!!!!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



 همه میگویند 13 عددی نحس است
اما من میگویم عامل نحسی 1 و 3 هستند نه 13
عشقهای امروزی یا 1 طرفه اند یا 3 طرفه...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



 دلم برایت تنگ شده !
می خواهم آنقدر اشک بریزم تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

مشترک پر مصرف ، چراغ یادت همیشه تو دل من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف .
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


تنهایی را ترجیح میدهم به تن هایی که روحشان با دیگریست .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


تو که یک گوشه ی چشمت غم عالم ببرد / حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد .
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



از هواپیما به برج مراقبت ، تو قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم ؟
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



دلگیر نباش ! تقصیر از خودت بود ! دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزو ها را .
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته / خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد / چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند / برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


حرارت لازم نیست ، گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت .



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


بیراهه هم برای خودش راهیست وقتی من را به تو برساند و حوصله چه زود بی طاقت می شود در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



به اندازه ی چشمان کفتربازی که کفترش بر بام دیگری نشسته ، بیقرارتم !


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



دلی که شکستی را گچ چاره نکرد ، گل گرفتمش .


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد ، هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


وقتی عطر تنت را میخواهم ، به باد هم التماس میکنم ، خدا که جای خود دارد .

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



فدای عزیزی که آتیش معرفتش ، جنگل بی معرفتها رو خاکستر میکنه !
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



هست را اگر قدر ندانی میشود بود و چه تلخ است هست کسی بود شود .
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن / ابتدای یک پشیمانیست حرف را نزن / گفته بودی چشم بردارم از چشمان تو / چشمهایم بی تو بارانیست حرفش را نزن .
 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده !


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




نظرات شما عزیزان:

Tasala
ساعت14:37---18 ارديبهشت 1391
salamm siyamak jan kheyli ghashang boud..halo havaye khasi dasht..barat behtarina ro arezou daram..moafagh bashi.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط siamak.nazanin در 13:56 | |